Studio Nagrań Lektorskich Lektoring.Pl Łukasz Giętkowski
87-125, Osiek nad Wisłą, Konwaliowa 12
Zapowiedzi telefoniczne | https://lektoring.pl/Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta daje możliwość komunikowania się z przedstawicielami firmy bez konieczności wychodzenia z domu. Niestety czasami zdarza się, że obsługa ta nie jest całkowicie zautomatyzowana, przez co pojawiają się problemy. Nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na profesjonalne zapowiedzi telefoniczne, o których można przeczytać więcej na stronie lektoring.pl. Jest to witryna firmy realizującej różnego rodzaju zlecenia oferowane w pakietach małych, rozszerzonych oraz pełnych. Wszystkie nagrania dostarczane są w formatach wskazanych przez klienta.
Przed rozpoczęciem współpracy specjaliści zapoznają się z charakterem jego przedsiębiorstwa, dzięki czemu są w stanie dobrać najlepsze głosy. Różnią się one od siebie między innymi tonem czy dynamiką. Co ciekawe, na zainteresowanych czekają również zapowiedzi anglojęzyczne sprawdzające się wśród przedsiębiorców kierujących swoje usługi do osób mieszkających poza granicami Polski. Jest to kompleksowe wsparcie na wysokim poziomie i w atrakcyjnych cenach.
Co powinna zawierać zapowiedź telefoniczna? Podstawą są treści powitalne różniące się od siebie formą. Niektórzy decydują się na wersje formalne („dzień dobry”), natomiast inni wybierają powitanie nieformalne („witamy”). Bardzo istotne jest podanie nazwy firmy, tak by dzwoniący miał pewność, że wybrał właściwy numer. Ponadto działanie to utrwala markę w świadomości klienta, co przynosi szereg korzyści. Nie bez znaczenia jest również informacja o nagrywaniu rozmowy, która dotyczy przede wszystkim biur obsługi klienta. Jest ona obowiązkowa, a więcej informacji na jej temat znajduje się w ustawie o danych osobowych.
Opcją ułatwiającą dodzwonienie się do właściwego pracownika jest tak zwane drzewo menu, informujące rozmówcę o konieczności wybrania odpowiedniego działu, który rozwiąże jego problem lub odpowie na nurtujące pytania. Zazwyczaj słyszy on komunikat, taki jak: „proszę wybrać numer wewnętrzny”, czy „wybierz interesujący cię temat”. Zapowiedzi telefoniczne powinny być możliwie jak najbardziej przejrzyste i zrozumiałe, ponieważ w przeciwnym razie będą powodować zniecierpliwienie oraz rozdrażnienie.
Firmy według kategorii
Atrakcje turystyczne i noclegi
Usługi remontowo-budowlane
Katalog produktów i usług dla każdego
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Transport dla Ciebie i firmy
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Baza kursów i szkoleń
Baza organizacji i stowarzyszeń
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Hodowla i rolnictwo